Reunió del 7 de març de 2012

dijous, 29 de març del 2012

Quina vergonya! Avui estava pensant en la propera quedada i m'he adonat de que encara no havia escrit la crònica de la passada! Per sort, aquesta vegada vàrem tenir la gran idea de fer les fotos dels projectes a sobre dels patrons, així que crec que podrém reconstruir què teixia cadascú.

Ens vàrem trobar la Carme, la Luz, la Núria, la Laura i jo.

La Luz venia directament de la feina, i encara que està teixint alguna cosa a casa, està tan enfeinada que no havia portat cap projecte.

La Carme teixia una Rill Scarf.



La Núria una Haruha Scarf.



La Laura, la nova incorporació del grup, teixia una bufanda de disseny propi.



I jo estava teixint també una manteta per nadó de disseny propi.



La propera reunió serà el dia 4 d'abril, a partir de les 18:00, a la Dolça. En aquesta reunió començarem a celebrar el 7è aniversari de Barcelona Knits! Fins llavors!

2 comentaris:

Carme ha dit...

Molt bé Betty!! Val més tard que mai no?
A la propera trobada ja hauré acabat la meva rill scarf ... ja comença a fer una mica de mandra la llana, haurem de començar a pensar en el fil pels propers projectes.
Ptons

Anònim ha dit...

Ep! des que us vaig trobar que m'han agafat unes ganes terribles de prendre'm un cafè tot teixint amb vosaltres al barri on vaig créixer!
A la propera trobada em serà geogràficament impossible assistir-hi però qualsevol dia faig una escapada. Accepteu fila zero? De moment, en plan assistent virtual, aquí us deixo el que tinc entre mans... a veure si l'acabo d'una vegada!!
ganxerraire.wordpress.com

Molt guapo el que feu i la informació que compartiu. Salutacions!