Reunió de l'u de febrer de 2012

divendres, 17 de febrer del 2012

Ens vàrem trobar la Carme, la Núria, la Samanta i la Irene (dues noves entusiastes) i jo.

He sigut molt mandrosa a l'hora de posar-me a escriure la crònica (també es podria dir que he estat molt enfeinada, i així tindria alguna excusa), així que no podré posar gaires detalls per que la veritat, no me'n recordo.

La Núria havia acabat ja el Quest de la reunió anterior i havia començat una bufanda amb canalé molt marinera (pot ser que fos per a una companya de feina?).




La Samanta ens va ensenyar una muntanya de colls de ganxet que havia fet des de que havia decidit dedicar-se al ganxet (feia nomès un mes) i també un jersei havia començat i que com que havia trobat el patró molt complicat (en dono fe!) estava improvisant amb molt bons resultats.




La Irene feia un coll de ganxet.



La Carme estava amb uns mitons. El que us ensenya estava quasi acabat, nomès li falta el polze. L'altre encara estava als inicis.



Jo estava amb una manteta interminable per al nadó d'un company de feina.



Em vaig quedar poca estona, per que tenia en Jan malalt a casa, però les altres quatre es van quedar xerrant... a veure si la Samanta i la Irene venen aquest mes amb un projecte knitter... les estavem intentant "convertir"!!

La propera reunió serà el dimecres 7 de març a partir de les 18:00 a La Dolça. Ens veiem allà! Fins llavors!

1 comentaris:

Carme ha dit...

Va estar molt bé i vam trobar a faltar algunes cares ... ah, la foto de la meva ma l'haurem de millorar, sembla esguerrada!