Reunió de l'onze de gener de 2012

dimecres, 18 de gener del 2012

Aquest cop ens vàrem reunir encara acabant de païr torrons, polvorons i tortell de reis. Èrem l'Imma, la Carme, la Nutsue, la Núria (que era el primer cop que venia) i jo (Betty).

La Carme estava teixint una bufanda amb llana Habu que havia comprat a Tokio (allà n'hi diuen Avril). I ens va estar explicant totes les aventures del viatge i la amabilitat dels japonesos.




L'Imma estava fent uns cistells de cordill en ganxet per decorar. Em sembla que no ens va posar al dia de si havia aconseguit acabar tots els xals per les seves tietes o no.



La Núria s'estava barallant amb els short-rows d'un barret de Knitty... ara mateix que em matin si em recordo quin. Pot ser era el Quest? Per que l'Urchin sé que no era, varem estar parlant de que el va deixar per que tenia short-rows i en va començar un altre i va anar teixint fins que es va adonar de que TAMBÉ tenia short-rows. No t'hi capfiquis, Núria, estic segura que hores d'ara els domines!!



La Nutsue estava teixint uns mitjons interminables amb llana "de la seva", super suau. Quedaven preciosos! També ens va fer una mini-lliçó de cinc minuts de com es fa per filar. Però ens vam quedar amb ganes de més, n'estic segura de que tard o d'hora filarem totes!



Per la meva banda, estava teixint l'última màniga de l'abriguet que li estic fent a la Lucía, la filla de la Hanna. Ja l'he acabat i ara toca bloquejar i muntar.



Durant la reunió també vàrem estar comentant el naixement d'una nova botiga de llana que sembla molt interessant, Llanàrium. Ja us farem una ressenya quan tinguem més dades!

Fins la propera, que serà l'1 de febrer, a partir de les 18:00 a la Dolça!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Pot apuntar-se cualsevol a aquestes trobades?

betta ha dit...

Si, només has de venir!

Anònim ha dit...

Doncs demà ens veiem.