Reunió del 7 de Desembre de 2011

dimarts, 20 de desembre del 2011

Doncs a meitat del pont ens vàrem reunir, i aquest cop vàrem ser més!
La Carme va portar la seva amiga Esther, van venir la Sunsun i la Nutsue (famoses per les seves llanes filades De la oveja a la madeja) i també hi erem l'Imma i jo.

La veritat, totes anem de bòlid i ens podem quedar poca estona, però se'ns fa realment curt! Ens vàrem posar al dia, varem teixir i desteixir (és el que té xerrar massa) i ens vàrem oblidar de fer fotos.

Ni tan sols em recordo del que teixia tothom... a veure si puc fer memòria. L'Imma teixia aquests fantàstics mitjons de Drops, que en directe eren encara més encantadors.


imatge: Drops Design


Carme, ho sento però no em recordo del que teixies tu... em sembla que no vas portar el teu Paris...


imatge: 100% Rain Design


L'Esther va estar recordant les seves habilitats, però crec que el proper cop ja s'atrevirà amb un bon projecte.

La Sunsun crec recordar que estava teixint uns mitjons llargs amb llana filada per ella, super suau.

La Nutsue teixia un gorro, però http://www.blogger.com/img/blank.gifno em preguntis el patró... també va comentar que tenia un projecte començat per a cada possible ocasió knittera: ser davant de la tele, esperar a la cua del pa, venir a teixir a una quedada (per aquests casos recomana projectes amb punt de jersei, per no haver de fer i desfer com vaig estar fent jo tota l'estona).

Per la meva banda, jo vaig portar la màniga des Setesdalkofte del Jan, que hores d'ara ja està acabat. I tot el que vaig teixir ho vaig haver de desfer, per que la conversa no em permetía seguir el patró... però no em queixo!!



Pel gener hem quedat en modificar una mica el dia de la quedada. En lloc del primer dimcres de mes, serà el segon. Us esperem l'onze de gener a La Dolça (plànol), a partir de les sis de la tarda. Fins llavors!!

1 comentaris:

Carme ha dit...

Tens una memòria d'elefant!!