Reunió del 4 d'abril de 2012

dissabte, 21 d’abril del 2012

Bé, ja no sé què dir. Un atre cop a punt de la propera trobada i encara no he escrit la crònica de l'anterior... en fi, sort que totes les teixidores són  molt bona gent i segur que em perdonen.

Ens vàrem trobar a la Dolça, la Núria, la Carme, la Laura i jo.


 La Núria havia portat un projecte que quan vaig arribar estava desteixint i fent aquest cabdell:

... perque la Laura i la Carme l'havien convençuda que teixint d'una altra manera ressaltaria més. Això si, no em recordo ni del projecte que estava teixint ni de quin era el nou sistema per teixir-lo. Desaventatges de que la cronista oficial arribi tard i tardi dues setmanes en fer la crònica!! Ho sento.

De la Laura no tinc cap foto, o sigui que ESPERO que sigui per que no estava teixint res. Sisplau, si no és així, deixa'ns un comentari i ho arreglaré de seguida.

La Carme teixia això:


Oi que és bonic? Que voleu saber què és? Sincerament, jo també! La solució, als comentaris, espero! (Carme sisplau, dona'm un cop de mà!) Al menys la foto us serveix per a admirar el preciós paper pintat de La Dolça.

Finalment, i ara si que acabareu de riure: no em recordo de el que estava teixint jo. Crec que ja havia començat els mitjons Francie. No vaig fer foto, però si us serveix de consol, ja he acabat el primer així que us deixo una foto per que us ho imagineu.

Au, faig acte de contrició i prometo no tornar a tardar tant en escriure una crònica!

La propera reunió serà el dia 2 de maig, a partir de les 18:00, a la Dolça.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Sóc la Núria.
Sí, estaves començant a teixir els mitjons, només portaves 1 cm. de l'elàstic. Jo estava fent una jaqueta pel fill de la meva cosina que arribarà al juliol, pero la Carme m'ha deixat un llibre de La Droguerie, per fer-ho tot d'una peça, ja que el cotó escollit és degradat i així evitarem salts de tonalitat. La Laura no teixia res, perque havia acabat la seva bufanda i no havia decidit encara què començar. I el nom del patró de la jaqueta de la Carme no me'n recordo, però em sembla que era la segona vegada que ho intentava, perque la primera li va quedar massa gran. Espero haver aclarit tots els dubtes i no et preocupis que, a sobre que t'encarregues tu sempre de la crònica, només faltava que ens queixèssim... Per cert, no havíem dit que la propera quedada seria a la terrassa del Centre Cívic Can Déu?

betta ha dit...

Núrua, moltes gràcies!
Ara que ho dius, em sona alguna cosa sobre fer la propera a Can Deu, però està clar que aquell dia el meu cap no estava gaire centrat. Si us sembla bé, com que ja he fet la convocatòria, podem quedar a la Dolça, i el proper cop ja ho farébé.

Perdoneu les molèsties!