De aquí a la fama

dimecres, 18 de març del 2009

Bueno, otro lunes de grabaciones. Esta vez la gente de informativos de Cuatro convirtieron de nuevo la Valenciana en un plató. Como va a ser en diferido cuando se emita el programa ya avisaremos.

Sobra decir que nada que ver con los de España Directo, mucho más respetuosos...veremos que sale.
AVISO: Esta va a ser una crónica sin fotos porque nadie se acordó de hacerlas con tanto revuelo.

Yo por mi parte me fui pronto así que solo puedo hablar de la gente y proyectos que estaban por mi zona... voy a ver si estrujo las neuronas y me acuerdo de algo:

Zeltia estaba con el Shalom y Pushka terminó un cuello clemence en una lana negra suavíssima.
Servidora estaba con el Diminishing Rib Cardigan.
Miquel con un cojin el un lino azul de Drops.
Ioulia seguía con el jersey para su marido.
Piti con unos calcetines, al igual que Nutsue.
Ander paso de visita pero no se quedó.
Ramon con sus puntos de libro.
Martins con la martins jacket. No paró de decir lo bien que le estaba quedando... las hay que no tienen abuela! Je je...

y... no recuerdo nada ni nadie más. Lo siento pero no recuerdo por ejemplo con que estaban Albis, Prunila, Alejandra, Lourdes y M. Jesús... tampoco si llegó nadie más... un desastre!

14 comentaris:

Pushka ha dit...

esto de ser famosas nos derrite un poco las neuronas xD MOLT BONA LA CRÒNICA!!

albis ha dit...

Si es que amb tot l'embolic de la tele no vam ni parlar ni vaig poder donar-te les gràcies en directe per haver intentat trobar-me la Katia .

Jo estava fent quadradets amb llana de mitjons per tenir-ne uns quants i, quam se'm giri l'olla, cosir-los i fer una manteta.

Aprofito per fer una crida a tots aquells que teniu restes de llanes de mitjons i les voleu llençar perquè no en treureu res: NO HO FEU. Si em veieu, me les podeu portar

:P

Per cert, al·lucino que s'hagi fet la crònica, pensava que no hi hauria aquesta setmana, amb tot el caos... molt bé, Belén.

Prunila ha dit...

Belen
encara gracies que has fet post! Ni et vaig veure :(
-Falta anomenar la Carmen amb el seu xicot que estaven al meu costat! Ella feia una manta de ganxet amb Merino Mondial xulísima, amb fucsias, kiwi etc.

Aquest cop hi havia tres nois, tot un record, crec que l'afició avança, eh nois?

-Jo feia els gems mittens de Ik que quasi he acabat, je je je i vaig portar els mitjons finlandesos acabats.
Va ser super la kdd però m'agrada més la intimitat, sense teles. Ara només faltaria la ràdio ;-b

Una abraçada a tot@s!!!!!!

MJ ha dit...

Cómo sigáis así, os veo en DEC o algo parecido.... Y eso, avisad de cuando lo ponen que quiero verlo!!!!

elsenyordelosganchillos ha dit...

Què fort! Si fins i tot surto jo a la crònica!!
La veritat és que hi vaig anar per veure si et podia conèixer, perquè ja anava sent hora.
En fi, ja vindran dies més calmats, i espero poder-los veure en directe.

Fins la propera a tothom!!!

ramon ha dit...

Amb tanta moguda, gràcies que has fet la crònica, Belén!

Ens hem deixat la Sra Trini i la Marga que, per cert, m'està fent uns mitjons maquíssims! Ja sé que m'odieu molt, però... ELS MITJONS SÓN MEUS!!!

PS: Ja veureu, ja, com "xupen" càmera la Pushka, la Belén i en Miquel. Vaja tela!

Martins ha dit...

si això!! que va ser amb entrevistes i tot!! què us penseu... a veure si al final sortim "callejeos"!!

Unknown ha dit...

Nooo, otra vez nooo, me lo he vuelto a perder!!! Poned el link como la otra vez, ok? Muchos abrazos a tod@s!

elsenyordelosganchillos ha dit...

Ei!! que he llegit al Ravelry que s'está preparant una visita a "ovillos" per demà!

Què en sabeu, d'això? Em puc apuntar?

albis ha dit...

Ander, t'he deixat un missatge privat a Ravelry amb el tema d'Ovillos.

Ramon, ets un gelós! No en tens prou amb ser el destinatari dels super mitjons de la Marga que ara et fa ràbia que el Miquel, la Rut i la Belén xupin càmera eh... ja està bé!
:P

Per cert, no vens demà? O és que tens un stash tan abundant que no entres per la porta?

ramon ha dit...

Sí, Albis. Tinc un stash de quatre cabdells! Tota una exageració!

Nutsue ha dit...

Ei, m'he despistat i fins divendres no he mirat la crónica! A veure, que jo recordi la Lourdes estava fent una bufanda i la Mª Jesús...no ho recordo!!! Més tard va venir la Marga i ens va estar ensenyant unes mostres que havia fet. I no recordo més!

Prunila ha dit...

jejeje això d'ovillos és altament perillós, l'alre cop el cotxe anava amb sobrecarga je je ;-DDD
aiiiiiiiiiiiiiii!

Lourdes ha dit...

Jo tampoc esperava crònica, amb tot l'embolic..!! MERCI BELEN!!. Nutsue molt bona memòria...ja li estic donant canya i tinc un bon tros...espero dilluns portar-la acabada o a punt...la MªJesús tenia dos projectes...Un jersei i un barret de nadó. Aquest últim el va acabar!!!
doncs fins el proper dilluns!!!