Una tarda a Ovillos

divendres, 14 de novembre del 2008

Aquesta tarda un grupet de BK, amb ganes de llana, ha anat a Ovillos. Era el primer cop que hi anava, i ara entenc les cares d'ànsia que feien les companyes. L'atenció ha estat excel·lent: hem remenat, berenat, xerrat, teixit i comprat. A més a més, ens han fet alguns obsequis. Hi tornarem ben aviat!





Mireu com anàvem de carregats. I només sis troques eren meves!


Esta tarde un grupo de BK, con muchas ganas de lana, ha ido a OvillosEra mi primera excursión a esta tienda, y ahora entiendo las caras de ansiedad que hacían las compañeras. La atención ha sido excelente: hemos buscado ovillos, merendado, hablado, tejido y comprado. Además, nos han hecho algunos obsequios. ¡Volveremos pronto!

Mirad como íbamos de cargados. ¡Y sólo seis ovillos eran míos!

13 comentaris:

MJ ha dit...

la foto del maletero lo dice todo!!! Hay más lana ahí que en toda la sección de mercería del CI!

Anònim ha dit...

quina envaja noies! Quanta llana!

Anònim ha dit...

quina enveja noies! Quanta llana!

albis ha dit...

A la pròxima hi tornaré, que aquesta vegada m'he quedat amb les ganes... però és que és tan temptador tot allà...

Belen ha dit...

ooooohhhh! i jo aquesta vegada no vaig comprar res per mi, que consti en acta!
hi hem de tornar a mirar els nous colors de la King i el telar!

petons

Bruxa ha dit...

No vas comprar res Belén?! et trobes bé?! xD

Jo vaig batre el meu récord personal: 25 cabdells!! amb 3 de regal d'Ovillos, això sí :)

Però aquesta última comanda ha estat "la gota que ha colmado el vaso". Avui he hagut de trobar un nou lloc per la llana a casa pq ja no em cavien en el meu calaixot de llanes xDD properament fotos al meu blog!!

Queta ha dit...

La pròxima visita caldrà llogar una furgo, no?!! belén, no em puc creure que no compressis res!!! a veure si dilluns ens feu dentetes i ensenyeu les noves adquisicions!! Q

ramon ha dit...

Un camió millor!!! Hauríeu d'haver vist la cara d'esverades que feien!

Belén, no vas comprar res? Dilluns et portem a l'ambulatori.

cybernekanekane ha dit...

¡¡¡¡¡¡¡¡Me muero de envidia!!!!!!!!! Un besote muy fuerte, muakkkkk

Prunila ha dit...

Quin desmadre i quanta llana, je je je!!! us ho passeu bomba, es nota!!! ademés la Belen i la Kazumi amb els modelets de la casa... la Sra. Trini vigileu que no se us esveri massa amb tanta juerga juasss juasss. petons!!!

Anònim ha dit...

Jo sé d'UN TEIXIDOR DE BK que a aprtir d'avui ja li podrem dir allò de ... TALIBAN!!!

Me la vaig perdre aquest cop... a veure si una propera...

Tenieu comite de benvinguda? Veig molta gent que no es de BK!!

ramon ha dit...

Taliban jo?
Això la Bruxa, que amb 25 cabdells li van regalar l'ovella!!!

Felix ha dit...

necesito hacer un llamamiento ...

si alguien ES o conoce un Abogado.. PORFAVOR DECIDMELO ... me urge un abogaado... cualquier cosa please contactar conmigo