Ovillos y más ovillos

dilluns, 20 d’octubre del 2008

El viernes pasado BK se fue de excursión a Ovillos.
Aquí teneis un pequeño reportaje fotográfico. La verdad es que lo pasamos muy bien, nos trataron de fábula y salimos cargados, como no podía ser de otra manera, con un montón de ovillos.

Básicamente nos dedicamos a mirar, tocar, intentar decidir que lanas nos quedábamos y a merendar. ¡Había un montón de comida! Entre galletas, pasteles y buñuelos creo que no fui la única que al llegar a casa no probó vocado de la cena.
Al final, y casi a petición de los dueños de Ovillos también tejimos.

Debería hacer una crónica detallada de lo que cada uno de nosotros compró pero la verdad no lo recuerdo y tampoco quiero incriminar a nadie… je je.. que lo cuenten los implicados si quieren….
Sólo os diré que me fui a casa con 20 ovillos! Si 20, pero no fui la que más. Félix y la Sra. Trini no se quedaron cortos eh?
Nos fuimos con la promesa de volver pronto.

pd: la verdad es que es mucho mejor cuando puedes tocar las distintas calidades a la hora de decidirte a comprar. Me llevé 8 ovillos de Alaska con la promesa de hacerme un chal entrelac...

13 comentaris:

albis ha dit...

Jo me'n vaig endur 15:

- 2 cabdells de Sirena de tons roses i blancs
- 4 cabdells de Mecha d'un to rubí peciós
- 7 cabdells de Tubo de colors morats i verds
- 2 cabdells King blau "pitufo", aquests últims per cortesia d'Ovillos. Gràcies!

Va estar molt bé poder tocar i tafanejar-ho tot, i la veritat és que sí que van estar molt amables en tot moment.

Pushka ha dit...

surto perdent, faig memòria:
-3 King de color verd maquíssim
-1 Mecha color lila
-1 gredos color lila també
-1 gredos color daurant
-3 octos color gris

Total: 9, no està gens malament jejeje
la veritat és que m'ho vaig passar de conya i van ser d'allò més amables i simpàtics amb totes ;D

Lua ha dit...

Que guai!!! La próxima espero animar-me i no perdre-m'ho!
Nenes, quines compretes... que guai!

Nutsue ha dit...

Jo em vaig resistir i vaig comprar poquet, només 6 troques:

-3 flamé 2 vermell.
-3 sirena en colors diferents.

I confirmo amb totes que ens va encantar l'excursió!

Belen ha dit...

ok, com q veig q moltes esteu confessant els vostres pecats jo tb!
8 alaska en colors diferents (4 i 4) per fer-me l'entrelac.
4 flame en colors entre marrons i grisos
2 mecha en color gris
6 ?? (no recordo) en color gris marengo per fer-me bolsos..
2 sets de marcadors
pd: alguns són per regalar eh?

cybernekanekane ha dit...

Buaaaaaaaaaaaaaaa, que me mueroooooooo...Qué de cosas!!!!!!!!
Ohhhhhhhhh, qué perdición, por favor...con tanto ovillo y tanto colorido, no sabría por cual decidirme. Un besote muy, muy gordo. Muakkkkkkkkkkkkkkkkkk

betta ha dit...

jo, que guay!
y esto lo vais a repetir algun dia????
:)

Pushka ha dit...

Hola Betty!!

i tant que sí noia! ja hem quedat amb el Manel i la Sònia que tornarem un altre divendres a la tarda.

Bruxa ha dit...

Betty!!! long time no see!! Sipe, la veritat és que els d'Ovillos van quedar encantats amb la nostra visita (i això que ens vam quedar allà fins més de les 9 de la nit!! xD) Si vols t'avisem la propera vegada que hi anem :)

Bé, i ara el mea culpa.... "només" 8 cabdells de Gala en diversos colors per diversos projectes :) Els d'Ovillos em van regalar 2 d'ells! ;)

Ah, i un cabdell extra del Félix per teixir-li una funda pel seu macbook pro... (com es pot portar un ordinador tan maco sense protecció!!)

ramon ha dit...

No teniu mesura? Colla de consumistes! ;)

PS: Quan hi tornem?

Anònim ha dit...

ME NIEGO A SER INCRIMINADO DE CONSUMISTA POR BELEN!!!

tu compraste 22 OVILLOS yo solo 17!!!!!!!!!

incluyendo el ojo de Rah que todo lo mira verdad Pushka

Pushka ha dit...

Quin éxit noi! Jo haig de reconèixer que també em van regalar part de la meva comanda :D
Me encantó el ojo de Rah, pero el record consumista lo tiene la Sra Trini que se llevó nada menos que 26 ovillos y en un momento dado me dijo: "Vámonos que no puedo parar de comprar!"

Unknown ha dit...

Ei! si anèu un divendres a la tarde m'apunto que a la tarda no treballo!!! Yuhuuuuu!!!