Mig de vacances!

dilluns, 4 d’agost del 2008

Tarda molt calorosa a Barcelona. Es nota que estem al mes d'agost, no només per la temperatura sinó perquè hem estat en família. Afortunades les que ja estan de vacances!

Però no ha deixat de ser una tarda productiva. La Marta, després d'unes primeres instruccions de la Núria, ha iniciat un Revontuli-shawl amb llana 100% pura. Sembla un projecte prou complexe.


La Tere està teixint un jersei amb mànigues de rat-penat de color vermell. Com podeu veure, el projecte el té força avançat.


La Queta ha fet una breu aparició i crec que no portava cap projecte a la trobada.

La Sra Trini (com l'hem trobada a faltar!), després d'unes bones vacances, està teixint a ganxet un drap de cuina.


La Prunila, a banda de diversos projectes avançats que ens ha ensenyat, està col·laborant en una bufanda viatgera. He entès que és una bufanda teixida amb la col·laboració de diverses teixidores a nivell internacional.



La Pushka, amb el projecte gairebé finalitzat, ens ha ensenyat una funda de llibre, teixit a ganxet amb patró jacquard.


La Belén, o Turbo-belén, està en els inicis d'una jaqueta amb restes de llana amb la intenció de rebaixar el seu stash, i ens ha fet dentetes amb el seu viatge a la Toscana. Compte amb el Chianti!


La Nuria, a banda de donar les primeres instruccions per interpretar el projecte de la Marta, la tenim teixint un February lady jacquet amb Rowan Cash Cotton.


I, finalment, en Ramon està teixint a ganxet un parell de sobretaules amb cotó pur de color cru ribetejat de blanc.


Tarde muy calurosa en Barcelona. Se nota que estamos en agosto, y no sólo por la temperatura sino porque nos encontrábamos en familia. ¡Afortunadas las que ya están de vacaciones!

Pero ha sido una tarde muy productiva. Marta, después de unas primeras instrucciones de Núria, ha empezado un Revontuli-shawl con lana 100% pura. Parece un proyecto bastante complejo.

Tere está tejiendo un jersey con mangas de murciélago de color rojo. Como podéis ver, el proyecto está bastante avanzado.


Queta ha hecho una breve aparición y creo que no llevaba ningún proyecto a la quedada.

La Sra Trini (¡como la hemos echado de menos!), después de unas buenas vacaciones, está tejiendo a ganchillo un paño de cocina.

Prunila, a parte de diversos proyectos avanzados que nos ha enseñado, está colaborando en una bufanda viajera. He entendido que es una bufanda tejida en colaboración con diversas tejedoras a nivel internacional.

Pushka, con el proyecto casi finalizado, nos ha enseñado una funda de libro, tejido a ganchillo con patrón jacquard.

Belén, o Turbo-belén, está en los inicios de una chaqueta con restos de lana con la intención de rebajar su stash, y nos ha puesto la miel en los labios con su viaje a la Toscana. ¡Cuidado con el Chianti!

Nuria, a parte de dar las primeras instrucciones para interpretar el proyecto de Marta, la tenemos tejiendo un February lady jacquet con Rowan Cash Cotton.

Y, finalmente, Ramon está tejiendo a ganchillo un par de tapetes con algodón puro de color crudo ribeteado de blanco.