Coques, troques... i regals!

dimarts, 24 de març del 2009

Després d'unes trobades caòtiques a BK, amb càmeres i micròfons pel mig, ahir varem tornar a la normalitat. I com podeu veure, amb la primavera no decreix el nivell de producció i segueixen plovent projectes.

En primer lloc, a la trobada d'ahir, l'Albis es va presentar amb una coca de pinyons feta per ella. Boníssima! Per molts anys, bufona!


I seguim amb la crònica. Ioulia està teixint un jersei per al seu marit amb llana merino de Gedifra. Alejandra, un jersei de llana per a nadó. Pushka, un rebatejat "aprietacuellos". Zeltia (no trobo la fotografia!), el February Lady Sweater amb llana King d'Ovillos. I en Ramon, un altre punt de llibre amb llana de mitjons regal de Marga.



Més projectes. Nutsue continua teixint uns mitjons, mentre que Martin's segueix avançant el seu propi disseny de jersei amb llana 100% purewool. Lourdes, una bufanda (noia, com avances!). I Albis, la segona de les mànigues del Silvi de Twistcollective, amb llana verda Katia Perú.



Continuem. Mª Jesús, un ponxo per a nadó. Sunsun, uns mitjons amb una llana regal de Pushka. Marga, un bolero o jaqueta curta. PitiKnitz (bon viatge als States i torna aviat!), està muntant una cadeneta per a fer un xal. I Enerbyknits, uns mitjons.




I per acabar... els regals que comentava en el títol. La Marga li ha regalat a l'Albis uns cabdells d'una llana preciosa i uns After-Eight ("mmm... chocolate con menta, la combinación perfecta!"). I l'afortunat cronista, en Ramon, dos regals: uns mitjons increïblement macos de la Marga (noia, no sé si posar-me'ls o emmarcar-los!) i un punt de llibre preciós de l'Albis que ja ocupa el seu lloc entre les pàgines del llibre de lectura actual.



I fins aquí la crònica.


Bizcochos, madejas… ¡y regalos!

Después de unas quedadas caóticas en BK, con cámaras y micrófonos por medio, ayer volvimos a la normalidad. Y como podéis ver, con la primavera no decrece el nivel de producción y siguen lloviendo proyectos.

En primer lugar, en el encuentro de ayer, Albis se presentó con un bizcocho de piñones hecha por ella misma. ¡Buenísimo! ¡Feliz cumpleaños, guapa!

Y continuamos con la crónica. Ioulia está tejiendo un jersey para su marido con lana merino de Gedifra. Alejandra, un jersey de lana para bebé. Pushka, un rebautizado "aprietacuellos". Zeltia (¡no encuentro la fotografía!), el February Lady Sweater con lana King de Ovillos. Y Ramon, otro punto de libro con lana de calcetines regalo de Marga.

Más proyectos. Nutsue continua tejiendo unos calcetines, mientras que Martin’s sigue avanzando su propio diseño de jersey con lana 100% purewool. Lourdes, una bufanda (¡chica, como avanzas!). Y Albis, la segunda de las mangas del Silvi de Twistcollective, con lana verde Katia Perú.

Seguimos. Mª Jesús, un poncho para bebé. Sunsun, unos calcetines con una lana regalo de Pushka. Marga, un bolero o chaqueta corta. PitiKnitz (¡buen viaje a los States y vuelve pronto!), está montando una cadeneta para hacer un chal. Y Enerbyknits, unos calcetines.

Y para finalizar... los regalos que comentaba en el título. Marga le ha regalado a Albis unos ovillos de una lana preciosa y unos After-Eight ("mmm... chocolate con menta, la combinación perfecta!"). Y el afortunado cronista, Ramon, dos regalos: unos calcetines increíblemente bonitos de Marga (¡chica, no sé si ponérmelos o enmarcarlos!) y un punto de libro precioso de Albis que ya ocupa su lugar entre las páginas del libro de lectura actual.

Y hasta aquí la crónica.

9 comentaris:

Belen ha dit...

com diria el J:"més coques i menys troques"

molt bona la crònica Ramon.

fins dilluns que ve!

Pushka ha dit...

sí que va estar bé la trobada sense càmeres :D

albis ha dit...

Ramon, com te l'has currada la crònica, eh. Només faltaria, si vas ser el rei de la tarda :P

També he de dir que jo no vaig pas sortir descontenta, no... encara no puc deixar de contemplar els cabdells de Silky Merino que em va regalar la Marga. Si no es color más bonito del mundo que baje Dios y lo vea!

Anònim ha dit...

Albis, es el color más bonito del mundo!Estoy de acuerdo!Quina sort!
Felicitats!
I quina sort també el Ramon!
Que per cert és molt bon cronista!
Francesca

elsenyordelosganchillos ha dit...

Sembla que aquest cop sí que s'ha pogut fer feina. Enhorabona pels regals a tothom.

Fins dilluns!!!

cybernekanekane ha dit...

Holaaaa!!!! Qué de proyectos tenéis entre manos, son una pasada. Os comento que he abierto un blog ( por fin...) para las quedadas de punto en Burgos, por si lo queréis ponr en el lateral junto con los demás. Nos llamamos "¿En punto o a y media?" y el blog es www.enpuntooaymedia.blogspot.com
Yo por mi parte en cuanto pueda os linkeo a vosotros.Ah, por cierto, iré de visita a Barcelona a una feria de construcción a finales d Abril, lo malo que no voy a estar en lunes para poder ir a BK. A ver si consigo escaparme aunque sea para hacer rutilla de tiendas de lanas, jijijijiji. Muchos besitos!!!!!!!

greta ha dit...

Buenísima la coca de Albis, quizás tengamos suerte y otro día nos trae otra.

un petonet

Anònim ha dit...

Qué bueno ese nombre: www.enpuntooaymedia.blogspot.com

espero que el proyecto no se quede "a medias" jeje

Lourdes ha dit...

doncs jo tb penso que en Ramon és mooooolt bon cronista!!!! i la coca estupenda!!!!