Tancat per vacances!

dilluns, 18 d’agost del 2008

Aquest cop hem tingut l'assistència més baixa que recordo. Només quatre: la Sra Trini, la Tere, la Marta i en Ramon. Tothom de vacances. Esperem que al setembre vagin tornant els membres de BK amb nous projectes. Us trobem a faltar!

Doncs bé, la Sra Trini ja ha acabat el drap de cuina a ganxet que estava teixint, i ja ha començat un nou projecte.


Per altra banda, la Tere ja té molt avançat el jersei amb mànigues de rat-penat de color vermell.


La Marta segueix treballant els mitjons de color vermell amb cotó de Barcelana: uns autèntics Martin's red socks!


I, finalment, jo (Ramon), ja he acabat a ganxet els dos sobretaules de cotó cru ribetejat de marró degradat.


Aprofito per acomiadar-me fins finals de setembre, i espero veure molt projectes nous.


Esta vez hemos tenido la asistencia más baja que recuerdo. Sólo cuatro: la Sra Trini, Tere, Marta y Ramon. Esperemos que en septiembre vayan volviendo los miembros de BK con nuevos proyectos. Os echamos de menos.

Pues bien, la Sra Trini ya ha acabado el trapo de cocina a ganchillo que estaba tejiendo, y ya ha empezado un nuevo proyecto. Por otro lado, Tere ya tiene muy avanzado el jersey con mangas de murciélago de color rojo.

Marta sigue trabajando los calcetines de color rojo con algodón de Barcelana: ¡unos auténticos Martin's red socks! Y, finalmente, yo (Ramon), ya he acabado a ganchillo los dos tapetes de algodón crudo ribeteado de marrón degradado.

Aprovecho para despedirme hasta finales de septiembre, y espero ver muchos proyectos nuevos.

7 comentaris:

mkazumi ha dit...

Hum... la més curta que jo recordo va ser una en què vaig arribar i només hi havia la Pushka i la Nutsue! Era pels volts de nadal, crec.

sonietaSun ha dit...

feu les quedades tan a la vora de la meva feina... llàstima que a les 6 ja he de ser a casa i només us puc seguir per la crònica que en feu, potser algun dia m'ho pugui combinar... ja m'agradaria!
us segueixo llegint amb admiració, tant aquest blog, com el de cadascú.

ramon ha dit...

Hola Sonieta. A veure si t'ho pots combinar. Seràs benvinguda.

Belen ha dit...

ooohh!!
dilluns que ve no m'ho perdo!
us he trobat mooooolt a faltar!

petons per tutti

Martins ha dit...

bona crònica Ramón encara que una mica curta jeje i et repeteixo que el rebetejat els teus sobretaureles m'encanten.

bones vacances per qui marxi ;)

Nutsue ha dit...

Sou els incansables!

Jo estaré fora un parell de setmanes però us veig segur a la tornada!

Prunila ha dit...

Hola Ramon... ummm molt bé les teves cróniques! No et canses del ganxet eh? jo he començat a treballar avui 25, sniffff!!!! Molts petons a tots!!!