Reunió del 2 de maig

divendres, 11 de maig del 2012

Doncs... no sabem com va anar! Ni la Carme, ni l'Imma ni jo vam poder assistir-hi per diversos motius personals, i no en sabem res! Algú ens en pot fer cinc cèntims als comentaris?

Esperem que el mes de juny la cosa vagi millor i podem ser-hi totes! Aquest cop ens reunirem el dia 13 de Juny al centre cívic Can Deu (Plaça de la Concòrdia 13), que té un cafè amb terrassa encantador a la part del darrera. Aquí teniu el mapa. Hi serem (si tot va bé) a partir de les sis de la tarda. Fins llavors!!

5 comentaris:

littleEmily ha dit...

Hola Eli, jo tampoc vaig poder anar el dimecres. Tinc classe ara els dimecres a la tarda :(
A veure si no hi va anar ningú?

Un petonet, Laura

betta ha dit...

Hola Laura!
Ai! A veure si va venir la Nùria i es va trobar sola! Espero que no! El proper cop ens hem de passar els telèfons!

Nùria, digues alguna cosa!

Elisabet

Anònim ha dit...

Hola a totes¡
Doncs vaig trobar-me sola al començament. però després va venir Nathalie, una noia encantadora que era la primera vegada que venia. Jo estava fent el jerseiet seguint un patró del llibre de La Droguerie que m'havia prestat la Carme (ja te'l tornaré a la pròxima quedada). Nathalie teixia un jerseiet en cotó pistatxo per un bebé, però no sabia si convertir-ho en cardigan. També sap fer gantxillo i com és una dona emprenedora, està fent gestions per comercialitzar aquí a Barcelona dues marques franceses de llanes, que no em recordo el nom així em mateu (mil perdons, Nathalie). Potser per la propera quedada ja ho té tot enllestit i em va prometre portar-nos els catàlegs per xafardejar. Jo havia enviat un e-mail a BK per esbrinar com penjar la crònica però no em vau contestar, estava esperant. Tinc fotos de les nostres labors, on les envio? O ho deixem per la propera vegada? les fotos les va fer la Nathalie (jo sóc negada per la tecnologia)i me les ha enviat per e-mail. Encara que erem només dues, vam xerrar molt, normal estant jo, ja sabeu... Ens ho vam passar molt bé, però us vaig trobar a faltar. La pròxima vegada intercanviem mòvils.

betta ha dit...

Núria, que be saber de tú! La Carme em va explicar que t'havia trobat i havieu pogut parlar, sort!!

No he rebut cap missatge teu sobre el tema de publicar la crònica, però seria genial! Per que no m'envies un mail a bknits3.0@gmail.com? Així de pas tinc la teva adreça i t'explico com fer-ho tot!!

Gràcies!!

Anònim ha dit...

Hola Betty.
És a l'adreça on t'ho vaig enviar. El busco i te l'envio de nou.
Petons