Reunió del 5 d'octubre de 2011

dijous, 20 d’octubre del 2011

Ens vàrem reunir la Carme, la Imma i jo. Varem posar-nos al dia, varem xerrar una mica de tot i vàrem fer plans de futur. Teixir, poc, per que feia una calor estiuenca. Però alguna cosa vàrem fer. Com que he perdut el costum de fer cròniques, només em recordo del que teixia jo: una bufanda Spring Tuck, però hores d'ara l'he desfeta i he començat un Annis Shawl amb la mateixa llana.

A veure si el proper cop em recordo de fer fotos i apuntar els projectes.

La propera reunió serà el dimecres 2 de novembre a partir de les 18:00 a l'Starbucks de Diagonal 593. Si vols asistir-hi, vine i xerrarem!

3 comentaris:

Sunsun ha dit...

M'encanta que hagis estat tu qui hagi recuperat l'esperit BK!

Si puc, ens veiem el proper dimecres!

betta ha dit...

que bé! a veure si pots venir! tinc ganes d'explicar-te coses... Rhinebeck m'ha obert la gana de filar!

Nutsue ha dit...

M'alegra llegir que us torneu a reunir. Les trobades em cauen just davant de la feina, així que espero poder venir un dia d'aquests! Hi ha quedada el proper dimecres 9 de novembre?